Alla inlägg under oktober 2011

Av Ina Weidby - 7 oktober 2011 15:35

Ja jag kan ju bara säga det att jag är SJUKT OROLIG FÖR MIN DOTTER FÖR HON HAR DET INGET BRA HEMMA HOS BENNY Undra varför man lägger ner tid på andras barn och inte sina egna,det är ju den största frågan.Men det kan nog bero på att det står inte rätt i huvudet på han,för det är sina barn som går i FÖRSTA HAND OCH INTE DOM BARNEN SOM TILL KOMMER I ETT ANNAT FÖRHÅLLANDE,OCH SPECIELT NÄR DOM INTE BOR DÄR HÄLLER,FY FAN DOM ÄR NOG HANDIKAPPADE I SKALLEN BÄGGE TVÅ;FÖR BANNADE MISSBILDADE MÄNNISKOR SÅ besviken jag är på hans uppförande jävala ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. 

Av Ina Weidby - 7 oktober 2011 08:29

Ja då ska man PRATA ALLVAR MED EN IDIOT,SOM INTE FATTAR MER ÄN VAD ÖRON GÅNGEN ÄR TRÅNG PÅ HAN    Så vi får väll se hur mycket han tror och klara av detta utan att EXPLODERAR och SKRIKA och bära sig ILLA ÅT ??? Det är frågan det Men Allt man säger ta han ju bara persoligen och inte på vår dotters största ALLVAR OCH VÄLMÅENDE FÖR HAN HAR JU BARA SINA EGNA REGLER Fan vad man kan bli så JÄVLA LEDSEN PÅ EN PERSON. 

Av Ina Weidby - 6 oktober 2011 08:14

Ja då ska vi se hur denna dagen blir med möte och ja allt annat skit  Dagen och vädret är ju inget man kan hurra om och inget man kan bli glad och typ laddad in för ett sån JÄKLA MÖTE MAN SKA HA SEN DÅ  Jag ska göra så gått jag kan för all i detta så är det för min DOTTERS goda sak jag gör detta för att hon ska ha det så bra som möjligt.Så jag bara hoppas på det bästa av det bästa nu.Vill att det ska kunna falla ett lugn för henne och Hos Oss  Också så det kan bli lite mer Familje Liv Av Det Hela. Så det är ju bara att hålla tummarna på detta Möttet att deta Också kan leda till det BÄSTA. FÖR MIN DOTTERS SKULL.

Av Ina Weidby - 5 oktober 2011 18:08

Ja det blev inga fler skador på Dagis i dag för Christoffer, Och det var ju tur det för personalen.Fan så tosig man blir på dom.Man vet inte vad man ska tror om dom för det är inte mitt första barn det är så här med och det är samma Dagis och samma personal så det borde väl ta åt sig,vad vi föräldrar säger till dom tycker jag.

Av Ina Weidby - 5 oktober 2011 07:43

JA då ska vi se vad denna dag lider och blir,I går så när Christoffer blev hemmtad i går från dagis av mormor så sa dom till henna att allt var så bra och det hade gåt så bra med han   Men det var typ bara motsatsen till bra,för när jag klädde av han jackan och tog av han skorna så hande han en bula på ögonbrynet,fula märken som är på halsen hans och det syns ju att det har blött i från det för det är riktiga märken för det är det är hål på huden,JAG var ingen glad mamma i går när jag ringer till dom och undra vad som hade hänt och ingen viste någonting och det ser ut så här     Det ser inte roligt ut och man blir ju både arg och ledsen och orolig,för det vet ju inget vad som händer med barnen antagligen. Så jag hoppas att jag slipper få hemm han idag med fler skador.

Av Ina Weidby - 3 oktober 2011 10:43

Ja då har jag fått Snabeldraken att göra sin sak som att äta upp dammråtterna och övrigt grus och skit på golvet  Och tvättmaskinen är i full gång den med och barnen är matade,David har fått sin välling och Christoffer har fått sin Banan som han var uppe och hämtade själv så duktig är han och visa vad han vill ha och äta   Ja så nu hoppas jag snart att det små ska vila en stund så det orka med och busa när Pappa kommer hem   

Av Ina Weidby - 3 oktober 2011 08:54

Ja då var det en ny dag med nya BUS   Tråtts att Stoffe är Förkyld så orkar dom BUSA SOM VÄRST,Helt OTROLIGT  I dag så började dagen med lite regn och nu ser det ut som att det kan bli lite sol och uppe håll så vi får se om vi kan ut och gå en runda jag och barnen och självklart Hunde lunden Chipen.Så vi får se vad det blir av dagen helt enkelt  Hörs senare.  

Av Ina Weidby - 2 oktober 2011 13:37

Ja i går så körde vi till ett mycket mysigt ställe med familjen Petras första natt med husvagnen och det var mycket spenande tyckte hon   Det var en bra lekplats så barnen kunde gunga och åka kana,och mycket fin natur titta och njut. Vi grillade och åt gått och mycket roligt hade vi                                                 Så vist var det fint här.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ina Weidby


Ovido - Quiz & Flashcards