Direktlänk till inlägg 7 oktober 2011

HELVETET

Av Ina Weidby - 7 oktober 2011 08:29

Ja då ska man PRATA ALLVAR MED EN IDIOT,SOM INTE FATTAR MER ÄN VAD ÖRON GÅNGEN ÄR TRÅNG PÅ HAN    Så vi får väll se hur mycket han tror och klara av detta utan att EXPLODERAR och SKRIKA och bära sig ILLA ÅT ??? Det är frågan det Men Allt man säger ta han ju bara persoligen och inte på vår dotters största ALLVAR OCH VÄLMÅENDE FÖR HAN HAR JU BARA SINA EGNA REGLER Fan vad man kan bli så JÄVLA LEDSEN PÅ EN PERSON. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina Weidby - 7 mars 2013 12:11

Nu är det mer intressant, för nu har jag fått papperna i från Osby kommmun som jag inte fått innan och nu är det jag med dessa papper att min dotter ska få sin vilja igenom att få bo med sina syskon och bo i Storebro Som hon har velat hela tiden. S...

Av Ina Weidby - 6 mars 2013 19:10

Ja va det är strålande när det är så många människor det finns som ska lägga sig i ens liv,och säger och tycker så mycket hur och vad man ska göra när det inte har en aning om ens liv och hur det bara kan vara så för en. Ja det är märkligt hur andr...

Av Ina Weidby - 6 mars 2013 13:20

Ja det ska bli spännande och se vad hov rätten ställer sig till att, barn far illa hos sin pappa, det ska bli mycket spännande. Och jag ska själv säga en del i hovrätten så det få reda på vad det är för en idiot som dom tror är så bra, men i s...

Av Ina Weidby - 4 mars 2013 18:29

Ja då har man varit ute och gått en härlig kvälls promernad med hunden, känns mycket skönt att få gå sina runder med hunden.   Det är som man har blivit beroende att gå, konstigt men så känns det. Jag är i allafall glad och pigg ut av mig så ...

Av Ina Weidby - 4 mars 2013 12:11

Ja nu är jag glad när mr vågen visar att nu väger jag stolt 72,3kg. Det är underbart att det går ner och det känns så mycket lättare, och det är ett steg närmare till mitt del mål nr 2 som är 70kg. Nu så har jag inte mer att skriva, senare kans...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ina Weidby


Ovido - Quiz & Flashcards